Günaydın Benim Biricik Umudum



Günaydın,  sevgili sabahın körü. Günaydın çillerim, birbirine karışmış bukleli biricik turuncu saçlarım. Açlıktan guruldayan midem, damağıma yapışmış dilim,  uyuşan kolum, kaldıramadığım totom, sana da günaydın.


Sevimsiz, bana hiç yakışmayan ön yargılarım, yapışkan takıntılarım, sizlere de günaydın :) Biraz uzaklaşmaya, ilişkimize ara vermeye ne dersiniz;) Bu ayrılık bize çok iyi gelecek biliyorum, çünkü inanıyorum. Haydi o zaman tatil zamanı;)

Üşenmedim, pintilik de etmedim bilet alıp sizin için harika bir rezervasyon yaptırıp yerinizi bile ayarladım. Böyle afili ayrılıkları da kimsede bulamazsınız söyleyeyim:)

Bu güzel hafta sonu sabahında size harika bir tatil vaat ediyorum. Gidip de kavuşamayacağımız hatta mümkünse birbirimizi hiç özlemeyeceğimiz güzel, güneşli günler diliyorum üçümüze de:) Siz zaten iyi bi ikilisiniz, beraber takılırsınız. Ben de sizsiz daha mutlu olabileceğime inanıyorum artık.

Haydinnn o zaman turuncu günler başlasın. Baktıkça gözümüzü kamaştıracak renkli günler...Rengi kadar kokusu, tadı da güzel günler…


ve o zaman tabi ki asıl sana GÜNAYDIN,
bitmesine gönlümün hiç elveremeyeceği, olmazsa olmazım, yaşama sebebim, enerji kaynağım benim biricik umudum :)

4 yorum:

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı