Abrakadabra

Abrakadabra

Uyuyan güzel uyansa ve bir daha hiç uyumak zorunda kalmasa mesela, ışınlanma icat edilse de özlediğimizde sevdiklerimizin yanına ışınlanabilsek, kahkaha hapı icat edilse, yutunca sadece hapı yutmuş olmasak mesela: Salgılansa seratoninler, melatoninler, dopaminler :) Halaya dursak hep beraber, ben de halay başı olsam :)

Alice hep harikalar diyarında olsa ya da :)

Yarın bi mucize olsa ve kapıyı çalıp ben geldim dese mesela. Fena mı?  Kahve koyup karşılıklı içsek, sanki hep tanışıyormuşuzcasına muhabbetin dibine vursak. Gülmekten katılsak :)

Çok üşüdüğünde lahana gibi giyinmek yerine lahana gibi sarıp sarmalayacak bi adam olsa mesela.

Öpünce geçse yaralarımız,
Kırılmasa hiç hayallerimiz böylece kırıkları kaynatmaya da hiç gerek kalmasa mesela.

Çok mu şey istiyorum?
Evet istiyorum banane. İsteyenin bi yüzü turuncu dememiş miydim? Vermeyen de ne hali varsa görsün.

Ha bi de hayat hep bayram olsa;)

Öyle de tadı mı olmaz, rutin mi olur ?
Olsun.


Rutinin kötü olduğunu kim söyledi ki? 

O zamaaaan son olarak, 

gökten 3 elma düşsün. Biri benim, biri bu yazıyı okuyanların, diğeri de mucizelere inanan herkesin başına düşsün...


10 yorum:

  1. Şu seveceğim adam bu kış gelse her kim bende bilmiyorum aynı zamanda çok güzel olacak.
    Hiç fena olmaz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Belki de yanı başında bi yerlerdedir, kim bilir?

      Sil
  2. Babamın Kore anılarını ve gelen yorumları okuyordum ki, senin yorumuna da rastladım, içimden "Ya sahi nerede sürpriz misafir?" derken tıkladım ama Allah Allah izleyici listemde yoksun bu konuyu iki kez bloğuma yazdım, haberim olmadan bazı izlediklerim listeden yok oluyorlar, ben görünmez blogları siliyorum ama onlar olamaz herhalde görünmez bloğ olduğuna göre bloglarını kapatanlardır diye düşündüm geçen gün 4 tane böyle görünmez blog sildim. Tıklayınca hiçbir sayfa çıkmıyor o bloglara neyse seni tekrar hemen izlemeye aldım. Üzülüyorum da ben çıkarttım sanacaklar diye:(((böyle şimdiye kadar 5-6 arkadaşımı yeniden ekledim:(((

    Ya keşke hayat gerçekten hep güzel olsa, bayram tadında olsa...keşke:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah anlayamadımki neden oluyor? Ben pek yorum yazamasam da sana, okuyorum devamlı yazılarını;)
      Ama görünmez değilim bilesin, okuyorum ve yazıyorum vaktim elverdiğince;)
      o zaman musmutlu haftalar hepimize :)

      Sil
  3. Evet ben de anlamıyorum:( ancak böyle eski yazılarımı gözden geçirirken farkettiklerim oluyor..yoksa haberim de olmuyor:(((
    Çok sevindim:)sana da musmutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
  4. Evet olsa tüm dileklerimiz gerçek olsa vechayat hep bayram olsa . ❤❤

    YanıtlaSil
  5. Seviyorum seni bizede beklerim sürpriz misafir����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁😁Hoşgeldin. Bize de derken şayet, blog varsa linki yazabilirsin;)

      Sil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı