Portakal

Portakal

Ben şiir olsam, sen de şair. Olmaz mı? Bence olur. Peki sen, sen neredesin ki?
Yazsan beni satır satır, yazmalara doyamasan.

Türkü olsam, dile gelsem mesela…

Su olsam ya da içmeden duramasan…
İçip de doyamasan...

Her şeyin hızla tükendiği, tüketildiği bi zamanda
Çok şey mi istiyorum, evet :)

Ne demişler isteyenin bi yüzü turuncu :)
Yok öyle kara falan,
İşime geldiği gibi değiştirir, acık renk katar, kendimce uydururum atasözlerini ;) Sevmem karaları ben, kara bağlamaları hele hiç hiç sevmem :)

Rengarenk olsun isterim dünya, boyayalım, karanlık olmasın hiçbir yeri, hiçbir köşesi. Karanlıkta görmek zor olur hem. Bakmakla görmek arasında zaten bu kadar zorlanırken insanlık, çaba göstermeyip erinirken bir de kararmasın ortalık. Benim zaviyemde yer yok karanlığa.

Kapanmasın gözlerim, çocukken saklambaç oynamayı da sevmez idim zaten. Kapatıp gözlerimi sayamam öyle, 1 de 10 a kadar. Sabredemem. Duramam görmeden.


Ne demişti şair hayat kısaydı, kuşlar da uçuyordu...


En iyisi yakalamacılık oynamak :))


Ya da dur elma deyince çıkılıyor, armut deyince mi çıkılmıyordu? 

O zaman portakal olsun benimki de;)

                                                            
                                                            PORTAKALLLLLLLLL!!!

                                                                   Artık çıkabilirsin;)


4 yorum:

  1. Kekova'da gün batımını,yakamozu ve gecenin sessizliğini dinlemelisin, cırcır böceklerine aldırmadan.
    Turuncu güzeldir, turuncu günler.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki o '(: ' işaret neden onu anlamadım? Turuncuyu mu sevmedin?

      Sil
    2. Turuncuyu çok severim. (:
      İşarete gelince o da ters gülen surat.. (((((:

      Sil
  2. Hadi ya, bilmedim valla :)) Acık rezil oldum sanırsam :))

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı