Mim Mim Mimi Mimilerime, Bakar Baka Baka Dururum :)

Mim mim mimi mimilerine,  bakar baka baka dururum. İnce giymiş giymiş üstüne gül gül diyerektennnnn...

Yine mimlenmişim. Hemi de bu sefer sevgili tigris driver ve biricit olmak üzere iki blogger arkadaşım tarafımdan.  Kaç gündür cevaplayamamıştım, içime dert olmuştu. Şimdi sizin için cevaplıyorum soruları.
Üstte uydurduğum parçanın sözlerinden de anlayacağınız üzere, öyle enerjikim ki,  şuan ki ruh halimlen cevaplarım da bilazcık ilginç yer yer komik de olabilir. Hayde buyrun cevaplarım gözlerinizden öperler :)

1.) Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü nedir?
Bilgisayarı yeni aldım sayılır. Aldığımdan beri de bu resim var .



2.) Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş verirsin?
İllaki, gözlerim fıldır fıldır tatlı menüsüne gider.  Profiteroller, sufleler, kendimi alıkoyamam. Şayet seçtiysem bir tatlı, İçecek de ona göre kahve ve çay olarak değişiklik gösterebilir.  Ama asla soğuk bi içecek olmaz. Hiç aram yoktur.
Ha bu arada şu sıralar kilo almış durumda olduğum için tatlıdan uzak durmaya çalışıyorum. Hiç olmadı neyin yanında kurabiye  ya da tatlı bi şeyler getiriyorlar diye şöyle bir etrafa göz süzerim, ona göre çay yada kahve söylerim.  

3.)  Google' da aradığın en son şey ne?
Ay yazayım mı bilemedim ki :) Güleceksiniz ama, soruları cevaplamak için bilgisayarın başına geçince Google' da şunu taratmıştım : “Naylon çorap giyemedim”

Şimdi bu da neyin nesi demeyin.  Dün akşam sitede Nesrinimlen yürüyüş yapmıştık, sonrasında Nesrin okulda bu şarkıyı duyduğundan bahsetmişti. Biz de açtık bu türküyü başladık çığırmaya, bir yandan da oynamaya :) Eve gelince de aklıma geldi, azcık neşeleneyim de soruları öyle cevaplayayım istedim. Şarkının adını bilmeyince de bu sözünden bulmaya çalıştım ben de.Bir Tokat türküsü imiş. Bilmeyenler için.
“Öğretmene varamadım
Naylon çorap giyemedim
Muradıma eremedim
Abum abum kız abum

4.) Mesajlaştığın veya en son konuştuğun kim?
Daha şimdi ablamla nam-ı diğer Lüllüş' le konuştum. Kendisi son zamanlarda pek bi meşgul de. Ev, çocuk, iş, güç derken koşturuyor. Hani şu çocuk da yaparım kariyer de diyen kadınlar vardır ya, bizimki onlardan. Süpermen gibi her yere yetişir. Süper women :)

5.) Tiyatroya en son ne zaman gittin ?
En son 21 Şubatta “Hayvan Çiftliği” oyununa gitmiştim. Bu kadar tiyatro düşkünü biri için epey olmuş gitmeyeli. Farkındalık yarattı bak şimdi bu soru. Puff..

6.) Sinemaya en son ne zaman gittin?
28 Mart’ ta “Kocan Kadar Konuş” filmine gittim. (Nasıl tarihlerle cevap veriyorum ama) Çok eski bi tarih bile olsa tarihle cevaplayabilirim. Gereksiz bir hafızam var, niye övündüysem şimdi gereksizce :)

7.) Hangi diziyi herkes izlemeli ?



Immmm, şimdi herkes diye sorunca iş değişiyor tabi. Çünkü şu sıralar keyifle izlediğim bir dizi var. O da “Aşk Yeniden” .
Onu da benim gibi yalnızlar izleyip ah çekiyor işte. Hayaller alemine dalıyorsun. Hele dizi uçakta tanışma sahnesi ile başladı ya,  uçak fantezisi olan 'ben'i bitirdi işte. Ama şimdi bunu bi çocuk izlese olur mu,  hiç :)
Ama eskiye şöyle bir dönecek olursam “İkinci Bahar” ve “Yedi Numara” isimli dizileri söyleyebilirim.



8) En son ne tür müzik dinledin?
Eh onu da az önceki sorumda söylemiş oldum artık.
"Abum abum gız abummmmm
Sebebim sensin abum :)"

9) Seni en çok ne çıldırtır?
Valla düşünüyorum da beni en çok ön yargılarından ve saplantılarından kurtulamamış eski erkek arkadaşım çıldırttı herhalde.  Hatta delirtti diyebilirim. Aklım yerinden uçup gitti, yerine gelmesi de bi hayli zaman aldı.  Beni onun kadar çıldırtacak bir şey yok sanırım şu an yeryüzünde. Olmasın da zaten, allah düşman başına vermesin.

10) Ne zaman uyanırsın?
Hafta içi 7-7 buççuk arası. Hafta sonu ise saat 9’ dan başlıyor 10’ a kadar. Herhangi bir aralıkta uyanıyorum işte.

11.) İnternetteki ilk adın neydi?
Sedoş’ tu sanırsam.

12.) Favori emojin nedir?
Ağzı kocaman açık gülücük ve bir de şu dans eden kadın var ya bayılıyorum ona.

13.) Kedi mi, köpek mi?
Kesinlikle köpek. Kedilerden acayip korkarım

14.) Kuzey mi güney mi?
 Ne bileyim şimdi, ilginç soru. Ama güneydir herhalde ıscak ya hani o sebepten ;)

15.) İstanbul’la ilgili en sevmediğin şey?
Toplu taşıma araçlarının içinde birbirine karışmış o müthiş esanslı kokular ( Hele bir de benim gibi tazı burna sahipseniz vay halinize. Bir yerden sonra insanları adeta izmarit olarak, gaz bombası olarak görmeye başlıyorsunuz.)
Yollar biter miiiii? Durumu da eklenince buna tabiii..
Bitmek bilmeyen upuzun yollar. Hele benim gibi arabanız yoksa  ve her yere toplu taşıma araçları içinde tost olmuş şekilde gidip  geliyor, hele hele o gideceğiniz yerler sizden epey bir uzaksa..

16.)İstanbul da en çok sevdiğin 3 semt ?

Görmedim ama böyle bir Üsküdar falan yazasım var nedense :)  ‘Üsküdar’ a gider iken aldı da bir yağmur’ eski filmleri falan mı hatırlatıyor ne ? Böyle bir havalı geldi bak şimdi, sanki yazarken ismi. En kısa zamanda giderim inşallah.

Yine gitmedim ama, oraya gitmek için aldığım bir sarı valizim bilem vardı:) Neresi mi orası 
“Ağva” tabi ki.  İstanbul’ a gelmeden önce dizilerde falan görüyordum. Canı sıkılan, kafasını dinlemek isteyen kendini Ağva’ ya atıyordu ya. Ay ne özenirdim.
Tabi ha deyince, öyle canın sıkılınca falan hemencecik gidebileceğin bir yer olmadığını öğreninceye kadar. Hele otel fiyatlarına falan bakıyorum da epeyce bir tuzlu yani. Öyle canı sıkılanı daha da sıkacak cinsten :)
Ama bir gün kesin gideceğim çok merak ediyorum. Kim bilir belki filmlerdeki gibi orada beni de güzel şeyler bekler :)

Valla eee ben bunu merak ettiğim 3 semt olayına çevirdim sanırım :) O halde 3. Merak ettiğim yer de 
‘Tarabya' da villası cafcaflı arabası’


17.) Kafanda genel olarak ne olur?
Ne değil, neleeeeeer olur neleeeeer :)

Akşama ne yesem ki?
Okul işleri ( öğrenciler- veliler- öğretmenler)
Ben ne zaman evleneceğim acep?
Annemle konuştum mu bugün?
Bloğuma bugün kaç kişi bakmış acaba ?
Nesrin ne yapıyor ki, bi çay mı içsek ki?
Ulan İstanbul!!
Ek ders ne zaman yatarkine  ?

Ay ne trafik ne trafik kafamın içi. Düz insan işte anlayacağınız. Şöyle de marjinalim, gizemli düşüncelerim olur diyemeyeceğim. Ha tek farkı belki de bütün düşüncelerimin sonunda kafamın içindeki düşüncelerle beraber dans edip, gülen bir tipim işte. Aman koyver gitsin, her şey olacağına varır.
Günlük rutin böyle işte anlayacağınız.

18) Komedi mi, dram mı?
Tabi ki komedi :) Ağzı kocaman açık gülücük diyorummm..

(Anam yanıtla yanıtla bitmedi bu sorular)

19.) Çay mı, kahve mi ?
KAHVEEEEE

20.) Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun ?
Filtre kahve içip, o komik Tokat türküsünde oynuyordum :)
Abum abum gız abummmmm….

21.) Son olarak bir sırrını paylaş.
Bütün çamaşırlarım meydanda ayol daha ne söyleyeyim.
Yahu tamam tamam.
Ne kadar yalnız olmayı seviyor olsam da ve yer yer umursamıyormuş havalarına girsem de içimdeki Türk kadınını susturmak da zorluk çekebiliyorum bazen.
“YAŞIM GEÇİYO LA BENİM, EVLENMEM GEREK”
Ama önce aşık olmam gerek ;)

Bir dahaki mim de görüşünceye dek diyeceğim ama ay çok yoruldum valla yazarken, bir süre dinleneyim :)
Şaka bir yana, çok da eğlendim cevaplarken ve çok da güldüm.

O halde, “ben de cevaplamak istiyorummm” diyen herkesi ahanda mimliyorum ben de ;)


16 yorum:

  1. Hahahahaha alemsin, harika cevaplar olmuş , okurken ben de çok eğlendim teşekkür ederim sevgiyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden ne geliyorsa öyle yazdım. Eğlenmene sevindim:)
      Gülelim hep gülelim :))

      Sil
  2. eline sağlık cevapların cok eğlenceli olmus:) insallah o gormek istediğin yerleri gorursun Uskudarda ozellikle Kız Kulesine karsı cay icmelisin harikadır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bak şimdi,
      Kız Kulesi falan deyince heyecanlandım;)

      Sil
  3. Bari bir daha kafeye gittiğinizde beni de çağırın bir suflede ben yiyeyim, çok öğrenciyim yavvv :))) Yedi Numara=Emmüler=Amanını Mor Koyun. :)) Bu aradan bir kez daha geçmiş olsun. Mimi okurken çok keşif aldım, naylon çorap araması yapıyorum, bizzat ve bizzat :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok komik bir türkü, onu dinleyince anca bu kadar yazılabiliyor:))
      Bu arada sufleyi zaten evde yap ye, bak benim blogda tarifi de var. Müthiş kolay ve sadece 15dakikada;) Dışarda da para bayılmamış oluyoruz böylece :)) Sen hele bi dene, parmaklarını yalarsın :))
      Amanını mor goyun, meeeeler gelir:))

      Sil
    2. Şimdi kafede sufle yemek yalan oldu :((( Yav ben yumurta kıramıyorum, sufle yapsam herhalde insanlık insanlığından utanır beni idam ederler. İnsanlık böyle şeylere hazır değil, lütfen :)))

      Sil
  4. yorum yaptın ya böle düşünmemiştim diye. ama gelip sölesene yaa nasıl düşünmüştün kiii :)

    YanıtlaSil
  5. Cevaplara bayıldım yalnız, stres kalmaz böyle özenle seçilmiş cevaplar verince elbette :)
    Yalnız buna sonsuz katılıyor ve de altına imzamı atıyorum;
    “YAŞIM GEÇİYO LA BENİM, EVLENMEM GEREK” Ama evet AŞK şart! :))

    YanıtlaSil
  6. Beyoğlu kadıköy beşiktaş :D soruya cevap vermek istedim :D

    YanıtlaSil
  7. çok samimi cevaplar olmusss :)) keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir mim, çok güzel cevaplar :)

    YanıtlaSil
  9. Mimlere kitlendik:)))bloggerlar size sesleniyorum.bu kiz mimlenir, mimlendikce dillenir.cevaplar acayip kafa olmus.muzip $ey seni;)

    YanıtlaSil
  10. Okurken çok eğlendim süper :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir mim olmuş ama ben de kedi tercih ederdim sanki :)

    YanıtlaSil

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı