Koşan Adam: Mirkelam!

90’ lar Türkçe popu denilince akla gelen isimlerden biridir benim için Mirkelam.

“Öyle günler oldu ki senle, 
Konuşmasam olmaz ki
Resimleri bir yana atmak hiç olmaz ki
Seni unutturmaz ki

Bu yüzden her gece ben
Her gece üzülmüşüm
O yüzden her gece bu
Aşkın diline düşmüşüm”

Ne de güzel sözleri vardır parçanın. (Yazarken daha  iyi fark ettim sanki) Herhalde bilmeyen yoktur bu şarkısını.  Hele ki zamanında ne de meşhur bir klibi vardı. Hey gidi günler…
 “Her gece” isimli, söz müziği kendisine ait olan bu şarkıya çekilen o siyah beyaz klibiyle,  ‘koşan adam’ olarak çıkmıştı karşımıza. Mirkelam değil, öncelikle “Koşan adam” dı o birçoğumuz için. Ve epey uzunca bir sürede öyle devam etmişti bu durum.

(Hatta şarkılarının yanı sıra bir süre Mirkelam pantolonları diye bir moda olmuştu bilmem hatırlar mısınız? Birden aklıma geliverdi. Hani desenli, kareli pantolonlar. )

Zevkle dinlenilebilen bir sanatçı olduğunu düşünürüm hep. Her gece adlı şarkısı ile yapmış olduğu o çıkışından sonra ise  ‘aşkımsın, unutulmaz, joker, kaprislisin sevgilim, kokoreç’ isimli şarkıları ile yine adından söz ettirmeyi bilmiştir.

Amma da uzattım lafı, güya kısacık yazmayı planlıyordum. Neyse seviyorum işte yahu :)

O zaman
 “Bu yüzden her gece ben her gece üzülmüşüm
Bu yüzden bu gece ben Mirkelam’ ın peşine düşmüşüm ;)”

Siz de Mirkelam dinlemek isterseniz şayet,


Mirkelam bu gece saat 10.30’ da Atakent Hayal Kahvesi’ nde sahne alıyor, duyurulur!..
Ben keyifle şarkılarına eşlik etmek için hazırım!




0 yorum:

Yorum Gönder

Şişt pişt, orada olduğunu biliyorum!
Yorumların benim için çok önemli, öyle okuyup okuyup kaçmak yok;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı